![]() |
|
voorstellen - Afdrukversie +- Kever Forum Site (https://www.keverforum.nl) +-- Forum: Luchtgekoelde Chat (https://www.keverforum.nl/forumdisplay.php?fid=46) +--- Forum: Voorstellen (https://www.keverforum.nl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Topic: voorstellen (/showthread.php?tid=467) |
voorstellen - martijndanielle - 24-06-2026 Goede middag ik zal me ff voorstellen wij zijn Martijn en Danielle we wonnen in Veendam Groningen wij zijn in bezit van een vw kever 1200 1973 kleur geel sinds 5-6-2026 ja voor de rest zijn de hobby's de kever en onze vissen en dierenĀ groetjes Martijn en Danielle RE: voorstellen - scrapheap - 24-06-2026 welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen. RE: voorstellen - martijndanielle - 24-06-2026 (5 uren geleden)scrapheap schreef: welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen. ja dankje RE: voorstellen - arnoldje0012 - 24-06-2026 Van harte welkom veel plezier op het forum zijn leuke dingen te vinden hier |