Kever Forum Site
voorstellen - Afdrukversie

+- Kever Forum Site (https://www.keverforum.nl)
+-- Forum: Luchtgekoelde Chat (https://www.keverforum.nl/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Voorstellen (https://www.keverforum.nl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Topic: voorstellen (/showthread.php?tid=467)



voorstellen - martijndanielle - 24-06-2026

Goede middag ik zal me ff voorstellen
wij zijn Martijn en Danielle we wonnen in Veendam Groningen
wij zijn in bezit van een vw kever 1200 1973 kleur geel sinds 5-6-2026

ja voor de rest zijn de hobby's de kever en onze vissen en dierenĀ 

groetjes Martijn en Danielle


RE: voorstellen - scrapheap - 24-06-2026

welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen.


RE: voorstellen - martijndanielle - 24-06-2026

(5 uren geleden)scrapheap schreef: welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen.

ja dankje


RE: voorstellen - arnoldje0012 - 24-06-2026

Van harte welkom

veel plezier op het forum
zijn leuke dingen te vinden hier