Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IKW Wanroij 2022
#1
Internationaal Kever Weekend in Wanroij

[Afbeelding: screenshot-68.png]

Dit jaar vindt op (17,) 18 en 19 juni 2022 het Internationaal Kever Weekend in Wanroij (Brabant) plaats. Met meer dan 3.000 VW Kevers en meer dan 10.000 bezoekers, is dit evenement het grootste en gezelligste VW weekend van Europa!

Tijdens het IKW Wanroij draait het om de VW Markt, de camping en alle VW activiteiten. Het gehele weekend hoor je in Wanroij het vertrouwde geronk van de klassieke VW motoren. Op vrijdag, vanaf 13.00 uur, gaat de camping open en ze gaan door tot zondag 17:00 uur.
Deelnemers komen uit heel Europa naar Wanroij toe om alle soorten Volkswagens te zien. De activiteiten bestaan onder andere uit de sprint, de onderdelenmarkt, een concours d’elegance, kinderactiviteiten en nog veel meer. Kortom, een lang weekend Keverplezier!

Zie ook: https://ikwwanroij.nl/


Wij hebben het alvast in onze agenda genoteerd. Wij gaan met onze Kever op zaterdag of zondag. Even kijken wat voor ons het beste uit komt.
Antwoord
#2
Ook ik kan niet wachten, vorig jaar was het echt genieten. En hoop dit jaar idd weer te gaan Smile Lekker weer zonnetje en genieten.
Antwoord
#3
Idd was leuk treffen vorig jaar.
Was ook enigste waar we naar toe konden!
Dit jaar zeker weer en dan hoop ik langer te kunne blijven..
Antwoord
#4
Yes, ik ook! Gelukkig weer een jaar vol evenementen zoals het er nu uitziet!
Antwoord
#5
Tussen de lockdowns door was dit evenement vorig jaar erg geslaagd. Ik ga dit jaar ZEKER weer!
Antwoord
#6
Afgelopen zaterdag daar geweest. Nog wat dingetjes gekocht.

Van te voren 's morgens met een paar Kever-liefhebbers afgesproken in Eindhoven om samen richting Wanroij te rijden. Uiteindelijk met 6 Kevers over de snelweg met veel bekijks die kant op gereden. Was erg gezellig.

[Afbeelding: screenshot-113.png]

Na het bezoek heerlijk helemaal binnendoor terug naar huis gereden. Al met al een geslaagd dagje.
Antwoord
#7
Mooie foto!
Ik ben zondag gegaan, helaas waren er al een hoop naar huis ivm het weer…
Wel weer heerlijk om een evenement te bezoeken!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)