Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Site hulp
#1
Hoi allemaal,

We gaan het gewoon doen! Niet alleen een Forum maar een site waar veel te vinden is inclusief dit forum.

Zijn er vrijwilligers die mee willen helpen aan het bouwen van de nieuwe site? Hij staat klaar met WordPress, maar dr zijn vast wel vw liefhebbers die mee willen helpen om weer een goede site te maken.

https://site.keverforum.nl 

Dus ben je goed in schrijven van artikelen, heb je ideeen, creatief vormgeving enz? Laat het weten.

Hoor graag van jullie!
Antwoord
#2
(08-06-2020, 22:29)vriezeaj schreef: Hoi allemaal,

We gaan het gewoon doen! Niet alleen een Forum maar een site waar veel te vinden is inclusief dit forum.

Zijn er vrijwilligers die mee willen helpen aan het bouwen van de nieuwe site? Hij staat klaar met WordPress, maar dr zijn vast wel vw liefhebbers die mee willen helpen om weer een goede site te maken.

https://site.keverforum.nl 

Dus ben je goed in schrijven van artikelen, heb je ideeen, creatief vormgeving enz? Laat het weten.

Hoor graag van jullie!
Ik wil graag een bijdrage leveren, in de Keverwereld schreef ik stukjes als de razende reporter van de Brabantse Sleuteldagen: interviews, over de technische dingen op de BS, wetenswaardigheden en verhalen over kever en bus. Als hier behoefte aan is, laat maar weten.
Antwoord
#3
Dankjewel Ruud,

Ik zal je een berichtje sturen.
Antwoord
#4
Ook ik sta open om een proactief forumlid te zijn hier. Echter wel met enige terughoudendheid naar lange termijnverplichtingen. Want ik ben juist vanwege de behoefte aan meer vrije tijd recentelijk gestopt met mijn bestuurslidmaatschap bij mijn motorclub, zodat ik me meer kan concentreren op nog een hobby: schilderen. Mijn werkzaamheden voor de motorclub waren meer een soort van tweede baan voor mij. Dat heb ik ruim elf jaar met veel plezier gedaan. Maar ik snak nu toch naar wat meer vrijblijvendheid. Maar niettemin ben ik bereid om mijn actieve bijdrage te leveren aan dit forum. Count me in!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)