Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
helaas 6 volt Gaat hier niet werken.
Antwoord
Stuurhuis compleet uit elkaar gehad, want hier zat een heel oud lek bij de ingaande stuur-as. De verkoper houdt echter vol dat dit recent gebeurd is, bij de check eind november '25 was dat nog niet.....tuurlijk joh. Terwijl ik er nog geen 800km mee heb gereden sinds februari. Afijn, alles schoongemaakt en weer opgebouwd, nieuwe pakking en keerringen uiteraard. Ook meteen de Hardy-schijf vervangen, zat vol scheuren (dat was in november ook nog niet hoor....... ??!!) De tank had ik natuurlijk ook al uitgebouwd, beter zicht en makkelijker werken. Meteen de stuurdemper gecheckt, die is gelukkig nog goed (had ik al gekocht, die is nu reserve). Tank bovenop mooi gepoetst en nieuw gelakt. Wil ik de boel weer inbouwen, stuurhuis eerst en daarna de tank. Denk ik 'toch maar even testen met maar een beetje benzine, voor ik alles weer terugkieper...' en wat denk je? De tank is verdorie lek, vlak bij de aansluiting wel, maar gewoon in een ronding van de bodem! Was waarschijnlijk al langer iets mis, het rook nogal naar benzine binnen. Nu een nieuwe tank besteld.
Mocht er iemand een complete dubbele carburateur-set (Empi of Weber, voor een single port 1300) 34mm hebben liggen, dan hoor ik het heel graag!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)