Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mede Kever rijder blij gemaakt
Ik kwam een tijdje terug met mijn Baja bij mijn favoriete automateriaal handel en kwam daar in gesprek met een van de werknemers die ook een Kever rijd, (student die daar een leuke bij baan heeft)
Hij had motor problemen en ging zijn 1600 opnieuw opbouwen.
Hij moest alleen nog een set andere cilinders en zuigers hebben omdat die behoorlijk beschadigd waren.

En laat ik nou "toevallig" nog een setje gebruikte maar hele goede hebben liggen. Waar ik de komende jaren vermoedelijk toch niets mee doe omdat ik ook nog een set bijna nieuwe heb liggen.
Even met hem gekletst en met hem afgesproken dat ik hem die set cilinders en zuigers schenk als hij voor mij kan regelen dat ik een hogere korting bij die winkel ga krijgen Big Grin
En dat is mooi gelukt.  Hij blij en ik blij. 

Daarbij vind ik dat een Kever moet rijden en niet ruim een half jaar blijft stilstaan omdat de motor in reparatie is. 
En laat ik nou toevallig ook nog een 1200 motortje op zolder hebben staan dat al jaren staat te wachten tot ik wat met het onderstel waar hij bij hoort ga doen. Matching nummer motor/bak en chassisnr. dus minderkans op problemen bij de RDW.

Lang stil staan voor een motor is ook niet echt goed (ja draai hem twee keer per jaar een paar keer rond) dus het zou niet erg zijn om die motor weer lekker actief te laten zijn. 
Dus heb deze motor nu "kosteloos" aan hem uitgeleend voor de tijd dat het nodig is.
Hij geeft de motor een goede beurt en als zijn 1600 weer klaar is komt die motor weer terug naar hier.

Hij blij en de motor kan daarna weer lekker terug de opslag in.

Lekker om elkaar zo te kunnen helpen Exclamation
Antwoord

Berichten in dit topic
Mede Kever rijder blij gemaakt - door scrapheap - , 21:29

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)