Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Draadboom uitbouwen
#1
Hallo, mijn naar is Marc. Ik heb samen met mijn zoon een silver bug uit 1982 gekocht. We zijn de kever aan het demonteren.
We lopen nu tegen een problem aan. We kunnen de hoofdkabelboom die loopt van het achter binnen spatbord naar de motoruimte.
De kabel zit muurvast . Weert iemand hoe ik deze kabelboom in zijn geheel kan demonteren?
Bij voorbaat dank, Marc
Antwoord
#2
Ik zit met hetzelfde, maar dan een 1303.. ik moet links achter de spatbord bevestigingsrand lassen , maar loopt dus die kabel achter , en die zit vast.. (o.a met peurschuim) zoveel mogelijk al weggestoken ,maar er zit geen beweging in.
Antwoord
#3
lassen van die rand met dat purschuim er nog in is een groter probleem dan die kabelboom!
Pur is extreem brandbaar, en het zou zeker niet de eerste en laatste kever zijn die hierdoor afbrand!

Verder kan ik alleen maar zeggen nog meer pur uit steken.
ga je een nieuw kabelboom plaatsen of komt de oude er weer in terug?
komt er een nieuwe dan kan je gewoon wat lomper aan de boom trekken en rukken (ook vanuit de motorruimte)
tipje: bind een stuk stevig trekkoord aan de kabelboom. als je hem er dan uit getrokken hebt kan je mbv dat trekkoord de nieuwe er weer makkelijker in terug monteren.
Antwoord
#4
ik weet het , staat een spuit met water klaar wanneer ik daar ga lassen. komt geen andere kabelboom.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)