Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
waarschuwingslamp remmen
#1
De Kever 1303 heeft een groot waarschuwingslicht op het dashboard, gekoppeld aan de hoofdremcilinder en de handremschakelaar.   Dit is lamp K7 in het schema. zie foto en schema.

Wat is exact de functie van deze lamp, of beter gezegd, in welke situatie hoort deze lamp te branden, en wanneer moet deze lamp absoluut niet branden.  

Groet,
Andre


Bijlagen Miniatuurweergaven
   

.pdf   VW_1303_Beetle_1974_Europe_Wiring_Diagram.pdf (Grootte: 652.79 KB / Aantal keer gedownload: 3)
Antwoord
#2
Is het niet te weinig oliedruk op de remcylinder?
Antwoord
#3
Ik meende eigenlijk dat de remvloeistof bijgevuld moet worden 
Als het reservoir te leeg is gaat dat lampje branden
Antwoord
#4
De functie van deze lamp is me nog niet helemaal duidelijk, deze lamp hoort uit te gaan als er oliedruk is en de auto niet op de handrem staat.    Dit heb ik gecontroleerd en functioneert volgens voorschrift.
Antwoord
#5
Deze lamp geeft een probleem met je remsysteem aan.
Of te weinig remolie in reservoir (alleen als er een niveau meter in de deksel zit)
of dat er een probleem is met de twee rem circuit (voor en achter) vaak is er dan een van de twee remdrukschakelaars defect. Maar kan ook dat de hoofd rem cilinder defect is.
Let op bij nieuwe schakelaars bestellen dat je die remdrukschakelaar met drie aansluitingen gebruik en na het plaatsen van nieuwe schakelaars het systeem weer volgens de goede volgorde ontluchten.
Eerst rechts achter dan links achter rechts voor en dan links voor.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)