Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Testfase Gallery
#1
Ik zie dat de "Gallery" nog in de testfase zit. Is het al bekend wanneer we hierin foto's kunnen oploaden?
Antwoord
#2
Kan je eens een foto uploaden kijken of het werkt?
Zoja geef maar aan welke categorieen en ik zal ze maken kunnen we los gaan met onze mooie foto's.
Antwoord
#3
Ik heb een foto geprobeerd maar ik kan hem nergens meer terug vinden, dus het werkt nog niet ( of ik ben niet handig genoeg !)
Antwoord
#4
Beste Allemaal,
Ik zie dat de foto's binnenkomen op de gallery. Alleen stonden er nog wat instellingen verkeerd. Inmiddels zullen na het uploaden de foto's tevoorschijn moeten komen.
Is er nog iemand die wil kan testen?
En zijn er suggesties voor de categorieen? Hoor graag van jullie. Dan gaan we live.
Antwoord
#5
Ah mooi, dat de foto's erop staan.
Antwoord
#6
Foto gepost,maar hoe kan ik mijn profiel bij werken?
Groetjes:JeePee
Antwoord
#7
Klopt het dat al ik op de foto's in de gallerij klik en hij uitvergroot wordt, dan kan ik alleen maar naar benden scrollen en niet naar recht/links, zo mis ik de helft van de uitvergrote foto's
Ben benieuwd of dat aan mijn computer ligt of aan de site
mvg
Alex
Antwoord
#8
(26-08-2021, 19:49)Alex schreef: Klopt het dat al ik op de foto's in de gallerij klik en hij uitvergroot wordt, dan kan ik alleen maar naar benden scrollen en niet naar recht/links, zo mis ik de helft van de uitvergrote foto's
Ben benieuwd of dat aan mijn computer ligt of aan de site
mvg
Alex

Beste Alex,
Ik zie het ook, het ligt denk ik niet aan jou computer. Ben zelf net terug van vakantie, en heb het momenteel erg druk. Ik zal er binnenkort eens even proberen wat tijd vrij te maken om verder te kijken.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)