Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motor start niet, maakt verontrustend geluid
#26
(29-04-2023, 22:41)Splitrazor schreef:
(24-04-2023, 19:23)Ruben schreef: Goedenavond,

Sorry voor deze late terug koppeling ik was namelijk druk met werk en school.
Ik heb toch besloten om een nieuwe startmotor er in te doen en de oude te bewaren. Gelukkig was dit inderdaad het probleem.
Zelf ben ik er achter gekomen hoe de startmotor kapot is gegaan. (Als ik de auto start moest ik gas erbij geven, hier dacht ik niks van want dit was al toen ik de auto kocht) Ik ga nu uitzoeken hoe ik het opnieuw kan afstellen zodat het niet meer nodig is.

Ontzettend bedankt voor jullie tips en hulp.
Wie weet zie ik jullie wel bij IKW Wanroij,
Groetjes Ruben

Ruben, een startmotor gaat niet stuk van gas bijgeven, dus je hebt niks verkeerds gedaan. Dingen gaan gewoon stuk soms Big Grin

Oude auto’s met carburateur moet je juist starten met gas bij geven. Koud: 2x trappen op het gas om de choke te activeren. Warm: gas bijna helemaal intrappen tot hij aanslaat.

Hoi Splitrazor,

Oh kijk, dat is al fijn om te horen was al bang dat ik mijn eigen auto begon af te breken.
Bedankt voor de tip!

Ohja ik heb de auto nu even bij een garage staan. Met gas geven houd die erg in. Hij krijgt te veel benzine en te weinig lucht. Waarschijnlijk Doet de cab het niet meer goed. Ik heb het al eens schoon gemaakt maar nu toch omdat IKW Wanroij steeds dichter bij komt heb ik hem maar naar de garage heen gebracht. Gelukkig willen ze mij bellen wanneer ze er mee bezig gaan zodat ik erbij kan zijn en er wat van op steek  Big Grin
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Motor start niet, maakt verontrustend geluid - door Ruben - 15-05-2023, 19:55

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)