Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Newbee
#1
Dag Kever-liefhebbers,

Zie hier twee kersverse Keverrijders uit Tilburg (NB). Aangenaam, wij zijn Claudia en Stephan.

Vandaag hebben we besloten om de Kever van mijn ouders over te nemen. Deze is al enkele jaren in hun bezit. Het betreft een van oorsprong Zweedse Ruby 1300 uit 1970. Mijn ouders kochten de Kever jaren geleden in Someren. Vervolgens is er daarna door -toen nog- Franky's VW Service zeer groot onderhoud aan gepleegd. Er is tevens veel laswerk verricht en de auto is toen helemaal professioneel overgespoten. Kortom een Kever om door een ringetje te halen. Tot op heden is het onderhoud altijd in Bergeijk geweest.
Mijn ouders rijden momenteel nauwelijks meer met de Kever. Dit deed ons spontaan besluiten om de VW binnen de familie te houden en deze over te kopen. Ze wonen in België, dus we zullen 'm weer terug op Nederlands kenteken moeten laten zetten. Zie hiervoor ook mijn ander topic op het forum.

We hopen veel kennis en informatie via dit forum uit te kunnen wisselen. Momenteel is mijn technische kennis op het gebied van autotechniek zeer beperkt. Dus ik zal nog veel moeten leren over de Kever. Gelukkig zijn we ook nog fervente motorrijders en doe ik het onderhoud aan mijn Honda Pan European (ST1300) grotendeels zelf. Dus hopelijk kan ik teren op dat stukje technische kennis. De interesse en de intentie is er in ieder geval al.

Voor nu, blijf gezond en geniet van de Kevers!

[Afbeelding: screenshot-171.png]
Antwoord
#2
Hoi Claudia en Stephen,

Welkom hier! Wat een leuk verhaal zeg! En een leuke kever! Ik heb je andere topic gelezen en het is inderdaad mogelijk je oude kenteken weer terug te krijgen.

Voel je vrij om je vragen te stellen. Ik weet zeker dat je antwoord gaat krijgen. Ondanks dat je aangeeft dat je technische kennis van auto’s beperkt is, weet ik zeker dat je straks met wat hulp van ons praktisch alles zelf aan je kever kan en zal doen.
Want naast dat het erg leuk is om te doen, zit die Honda van je ingewikkelder in elkaar Big Grin

Succes en veel plezier met de kever!
Antwoord
#3
Thx, Splitrazor. Cool
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)