Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
voorstellen
#1
Goede middag ik zal me ff voorstellen
wij zijn Martijn en Danielle we wonnen in Veendam Groningen
wij zijn in bezit van een vw kever 1200 1973 kleur geel sinds 5-6-2026

ja voor de rest zijn de hobby's de kever en onze vissen en dieren 

groetjes Martijn en Danielle
Antwoord
#2
welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen.
Antwoord
#3
(2 uren geleden)scrapheap schreef: welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen.

ja dankje
Antwoord
#4
Van harte welkom

veel plezier op het forum
zijn leuke dingen te vinden hier
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)