Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem cabrateur
#1
goede middag ik heb een probleem met me carburateur

het probleem is begonnen toen ik een olie lek had van de oliekoeler 
dat hebben we gerepareerd daar bij heb ik de verdelingskap er af gehad 
we hebben alles gemonteerd alleen we hebben 4 dagen terug nood weer gehad 
en had de carburateurs op de grond laten liggen maar door zoveel regen en wind is er water 
in de garage gelopen dus heb de carburateur los gehad en gekeken of er geen regen water en zand in was gekomen
heb hem schoon gemaakt 
moter loopt nu wel maar bij gas geven ploft hij uit de carburateur heb gekeken naar lekken maar die zijn er niet 

 ik weet niet of er iemand uit het noorden van het land is die me kan helpen heb al van alles geprobeerd maar kom er ff niet meer er uit 

woon zelf in Veendam groeten Martijn en Danielle
Antwoord
#2
Ploffen uit de carburateur is back fire.. (ontsteking die terug de inlaat in slaat)
ik kan ontstaan door dat er al ontsteking in de cilinder is voor een inlaatklep dicht is.
Of door gloeiende kool aanslag in een of alle cilinders. maar dan zou het het niet alleen bij gasgeven doen.

zou zelf denk ik eerst maar ens goed naar je vacuumvervroeger kijken en of dat de leiding van de carburateur naar die vervroeger goed is op Juiste plaats is aangesloten!
Antwoord
#3
heb jij ook toevallig een voor beeld hoe de ontsteking moet staan heb het gevoel dat de ontsteking niet lekker op tijd staat
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)