6 uren geleden
goede middag ik heb een probleem met me carburateur
het probleem is begonnen toen ik een olie lek had van de oliekoeler
dat hebben we gerepareerd daar bij heb ik de verdelingskap er af gehad
we hebben alles gemonteerd alleen we hebben 4 dagen terug nood weer gehad
en had de carburateurs op de grond laten liggen maar door zoveel regen en wind is er water
in de garage gelopen dus heb de carburateur los gehad en gekeken of er geen regen water en zand in was gekomen
heb hem schoon gemaakt
moter loopt nu wel maar bij gas geven ploft hij uit de carburateur heb gekeken naar lekken maar die zijn er niet
ik weet niet of er iemand uit het noorden van het land is die me kan helpen heb al van alles geprobeerd maar kom er ff niet meer er uit
woon zelf in Veendam groeten Martijn en Danielle
het probleem is begonnen toen ik een olie lek had van de oliekoeler
dat hebben we gerepareerd daar bij heb ik de verdelingskap er af gehad
we hebben alles gemonteerd alleen we hebben 4 dagen terug nood weer gehad
en had de carburateurs op de grond laten liggen maar door zoveel regen en wind is er water
in de garage gelopen dus heb de carburateur los gehad en gekeken of er geen regen water en zand in was gekomen
heb hem schoon gemaakt
moter loopt nu wel maar bij gas geven ploft hij uit de carburateur heb gekeken naar lekken maar die zijn er niet
ik weet niet of er iemand uit het noorden van het land is die me kan helpen heb al van alles geprobeerd maar kom er ff niet meer er uit
woon zelf in Veendam groeten Martijn en Danielle

