Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#1
Hoi allen, een aantal jaren geleden begonnen met een kever uit 1969. Momenteel druk met het opknappen/restaureren van een spijlbus uit Brazilië. Hele leven al luchtgekoelde VW gek. Hoop dat het forum groeit en veel info gaat bevatten. Goed initiatief!  Wellicht oude data van keversite in overleg met de eigenaars plaatsen?

Gr Splitrazor
Antwoord
#2
Hallo Splitrazor,

Leuk dat je hebt aangemeld op het Keverforum!
We hopen inderdaad dat we veel aanmeldingen krijgen en we elkaar luchtgekoeld op weg kunnen blijven houden.

Op de keversite stond een hoop nuttige informatie. Het zou heel mooi zijn als we daar nog data van kunnen krijgen.
Maar ik weet niet in hoeverre zoiets mag.

Ik heb in elk geval geen contact of connecties met de eigenaars van de oude keversite.

Vriendelijke groet,

Johan
Antwoord
#3
(24-04-2020, 21:40)JohanV schreef: Hoi Johan, dank je voor je welkom! 
duidelijk! Ik hoop dat het forum van de grond komt!


Hallo Splitrazor,

Leuk dat je hebt aangemeld op het Keverforum!
We hopen inderdaad dat we veel aanmeldingen krijgen en we elkaar luchtgekoeld op weg kunnen blijven houden.

Op de keversite stond een hoop nuttige informatie. Het zou heel mooi zijn als we daar nog data van kunnen krijgen.
Maar ik weet niet in hoeverre zoiets mag.

Ik heb in elk geval geen contact of connecties met de eigenaars van de oude keversite.

Vriendelijke groet,

Johan
Antwoord
#4
Welkom, Splitrazor. Zo te horen heb je veel technische kennis in huis. Ik hoop dat ik af en toe om advies mag vragen.
Antwoord
#5
Hi Stephan, uiteraard mag dat! Heb niet alle kennis in huis maar wel al heel lang bezig met aircooled vw’s en heb ook een kleine 12 jaar als monteur gewerkt in het verleden.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)