Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
voorstellen
Goede middag ik zal me ff voorstellen
wij zijn Martijn en Danielle we wonnen in Veendam Groningen
wij zijn in bezit van een vw kever 1200 1973 kleur geel sinds 5-6-2026

ja voor de rest zijn de hobby's de kever en onze vissen en dieren 

groetjes Martijn en Danielle
Antwoord
welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen.
Antwoord
(24-06-2026, 20:24)scrapheap schreef: welkom Martijn en Danielle.. veel plezier hier en hoop dat jullie leuke en/of leerzame berichtjes hier gaan plaatsen.

ja dankje
Antwoord
Van harte welkom

veel plezier op het forum
zijn leuke dingen te vinden hier
Antwoord
dankje wel
Antwoord
Goedemiddag ik ben Roy Lehmann heb mij aangemeld omdat ik op het punt sta een kever te kopen uit ‘74
Heeft 20 jaar stil gestaan , ja idd een behoorlijke uitdaging maar zeer interessant. Nou ben ik op zoek naar een verrijdbare bog waar de boddy opgeplaatst kan worden
[Afbeelding: IMG-5453.png]

[Afbeelding: b8b965a53d02e3b5cc52d1f3e06e5c8a.jpg]
Antwoord
Welkom Roy

Leuk dat je die Kever ga aanpakken. 
Maar stel je hier eens wat verder voor, en wat zijn je plannen met  de Kever?
Wil je hier dan ook een topic openen waar je je werkzaamheden in ga bijhouden
en vertel wat goed en fout is gegaan?
Zo kan dit forum dan eindelijk eens een beetje gaan groeien en leven en kunnen andere er ook van leren!
Zodat we uit die hoek van alleen maar vragen en weinig delen komen.

Ik ga het dan zeker volgen..
Succes met je project Exclamation
Antwoord
Goedemorgen ga hier zeker wat mee doen.
Zal er een klein verhaaltje op los laten
Zit zelf al geruime in het vak van bandenmonteur tot assistent manager en later service adviseur bij een dealer.
Kwam de kever toevallig tegen omdat ik beugels nodig had voor de verwarming van mijn dochter en daar stond hij wel even gekeken maar dat was het dan ook eenmaal bij thuis komst heb ik hem toch gebeld of hij de kever niet wou verkopen in de eerste instantie was hij een beetje terughoudend omdat hij dit niet had verwacht maar uiteindelijk een afspraak gemaakt en we kwamen aam het praten over de kever hij had echt een emotionele band met de kever zijn hele familie is er in getrouwd en hij wou hem eigenlijk niet weg doen. Hij vertelde dat hij al 20 jaar stil staat waarvan 17 jaar binnen en 3 jaar buiten. We hebben de kever bekeken voor zijn gevoel een redelijke nette auto met een beetje laswerk. Nou laat dat beetje er maar af. Hij balanceert op het randje donor en restauratie. De kever een nieuw leven inblazen gaat zeker een jaar tot 2 jaar duren, heb een deal met hem gesloten dat hij hem wel aan mij wil verkopen maar dat ik hem niet voor de handel ga gebruiken. Dus in week 34 haal ik hem op.
Het enige probleem waar ik op dit moment tegenaan loop is de ruimte waar zet ik hem neer heb zelf de ruimte niet ik zoek een plek waar hij kan blijven staan. Heb al gedacht op de boer ergens in de regio Hengelo wat niet te duur is. Of met gesloten beurs is nog beter natuurlijk want de kever op de pootjes krijgen dat loopt ook behoorlijk in de papieren. Misschien weet iemand op dit forum een plekje voor mij waar ik rustig aan het restauratie project kan beginnen. Alle feedbacks zijn welkom

Goedemorgen ga hier zeker wat mee doen.
Zal er een klein verhaaltje op los laten
Zit zelf al geruime in het vak van bandenmonteur tot assistent manager en later service adviseur bij een dealer.
Kwam de kever toevallig tegen omdat ik beugels nodig had voor de verwarming van mijn dochter en daar stond hij wel even gekeken maar dat was het dan ook eenmaal bij thuis komst heb ik hem toch gebeld of hij de kever niet wou verkopen in de eerste instantie was hij een beetje terughoudend omdat hij dit niet had verwacht maar uiteindelijk een afspraak gemaakt en we kwamen aam het praten over de kever hij had echt een emotionele band met de kever zijn hele familie is er in getrouwd en hij wou hem eigenlijk niet weg doen. Hij vertelde dat hij al 20 jaar stil staat waarvan 17 jaar binnen en 3 jaar buiten. We hebben de kever bekeken voor zijn gevoel een redelijke nette auto met een beetje laswerk. Nou laat dat beetje er maar af. Hij balanceert op het randje donor en restauratie. De kever een nieuw leven inblazen gaat zeker een jaar tot 2 jaar duren, heb een deal met hem gesloten dat hij hem wel aan mij wil verkopen maar dat ik hem niet voor de handel ga gebruiken. Dus in week 34 haal ik hem op.
Het enige probleem waar ik op dit moment tegenaan loop is de ruimte waar zet ik hem neer heb zelf de ruimte niet ik zoek een plek waar hij kan blijven staan. Heb al gedacht op de boer ergens in de regio Hengelo wat niet te duur is. Of met gesloten beurs is nog beter natuurlijk want de kever op de pootjes krijgen dat loopt ook behoorlijk in de papieren. Misschien weet iemand op dit forum een plekje voor mij waar ik rustig aan het restauratie project kan beginnen. Alle feedbacks zijn welkom
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)